0.00 грн
Оформити замовленняПовернення
Повернення коштів або повна заміна товару здійснюються в разі:
Якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, ми зробимо повернення коштів за вирахуванням витрат на доставку та переказ грошей в протягом 3 робочих днів після отримання вироби.
Повернення або обмін товару належної якості:
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний в наступних випадках:
1) якщо товар не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
2) якщо він з якихось причин не підійшов покупцеві, при цьому він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Повернення або обмін товару неналежної якості:
Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:
Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін.
Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи. Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.
Обмін і повернення товару належної якості:
1. З дня покупки товару пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки, і товар не має слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, маркування, а також всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони , Інструкція з експлуатації).
2. Якщо до товару було додано подарунок, він повинен бути повернутий разом з товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби і фабрична упаковка. Якщо при здійсненні покупки була видана карта постійного клієнта, вона буде анульована.
3. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
- купити будь-які інші товари, що є в наявності, з відповідним перерахуванням вартості,
- отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
4. При поверненні грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.
Обмін товару не здійснюється в наступних випадках:
1. Якщо товар був в експлуатації і має дефекти або знаходиться в неповній комплектації.
2. З моменту покупки пройшло більше 14 днів.